Espectacle en català
70 minuts

Funció accessible: 29 de juliol a les 20:00h

La funció comptarà amb:
· Audiodescripció
· Subtitulat
· Bucle magnètic individual

Sinopsi

L’assaig de Michela Murgia és tota una provocació. Un text ple d’ironia sobre la perillosa propagació dels populismes en les nostres societats. L’última reencarnació dels moviments d’ultradreta. Mercè Aránega es fica a la pell, el pensament i la denúncia d’aquesta escriptora i activista italiana amb una gran projecció pública al seu país per convertir-se en la protagonista d’un monòleg que denuncia l’actual onada de feixisme arreu d’Europa i la resta del món. Un text per fer trontollar la seguretat en el nostre sistema democràtic, adaptat per Sergi Pompermayer i dirigit per Miquel Gorriz.

Fitxa artística

Autoria: Michela Murgia
Traducció: Mercè Ubach
Adaptació i dramatúrgia: Sergi Pompermayer
Concepte i direcció: Miquel Gorriz

Intèrpret: Mercè Aránega

Disseny de vestuari: Hernán Montiel
Disseny d’il·luminació: Jordi Fusté
Disseny espai: Yaiza Ares
Vídeo: Miquel Santiveri
Caracterització: Núria Llunell

Producció executiva: Anna Rius

Ajudant de direcció: Pablo Macho Otero
Regidoria: Rita Molina i Pablo Macho

Màrqueting i comunicació: La Villarroel
Fotografia: David Ruano
Disseny gràfic: Nexe disseny gràfic
Aplicacions gràfiques: Santi&Kco
 
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya- ICEC Institut Català de les Empreses Culturals
Amb la col·laboració de: l’Estruch- Ajuntament de Sabadell

 
És una coproducció de Mola Produccions, Festival Temporada Alta i Festival Grec

Tarifes especials

  • Major de 65 anys – 15% dte. els dimecres i dijous*
  • Carnet família nombrosa o monoparental – 15% dte. dimecres i dijous*
  • Carnet discapacitat – 15% dte. dimecres i dijous* Només vàlid pel titular
  • Menor 35 anys – 15% dte. els dijous*
  • Carnet Jove – 15% dte. dimecres*
    Els descomptes no són acumulables
    *Tots els descomptes són aplicables en funció de l’aforament disponible, excepte festius i determinats espectacles de caràcter familiar, infantil i d’altres.

Accessibilitat

Atención especial y accesos para personas con movilidad reducida

Accesos y baños adaptados para personas con movilidad reducida. Para comprar un asiento de movilidad reducida, por favor llamen a la taquilla del teatro y efective la reserva. El mismo día de la función la podrán pagar hasta media hora antes del inicio.

Atención especial para personas con diversidades auditivas

El teatro cuenta con la instalación de un bucle magnético que permite mejorar la experiencia a las personas con disminución auditiva. El personal de sala los proporcionará el servicio y cualquier información complementaria que necesitáis.

Comprar

Vine en Grup